Pajjat ryggen!

Ja ett j-la helvete och jag har gjort illa ryggen idag, gjorde egentligen inget specielt mer än att öppna en dörr och det bara small till! Skrek rätt ut bara och kunde inte andas, tur att killen var hemma så han kom jue springandes! Var precis som en stor kramp i ryggen aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv! Fick jue ringa in sjuk till jobbet såklart
Har bara legat i sängen hela dagen, sovit ett tag men sen tittade jag på filmen Enchanted, var förvånansvärt tjejigt sagigt bra! Jag tyckte den faktiskt var skit bra!!! =) Jag gillar sagor med lyckliga slut!
Sen vart jag så trött på att bara ligga där i sängen så jag har gått upp ett tag för att surfa lite, ryggen är jue mycket bättre nu oxå, trots att jag fortfarnade har ont. Kanske bättre om jag går och lägger mig i soffan framför tv.n och äter frukt mentos som killen köpte till mig! Ibland är det ganska så mysigt och ha gjort illa sig, iaf om man har någon som tar hand om en!!!

Kommentarer
Postat av: denise

gjort idag? :)

2008-08-28 @ 20:06:56
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: me

stackare!

kolla min blogg!<33

2009-11-28 @ 20:16:35
URL: http://sossosegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0