Uppehåll!

Har haft ett litet uppehåll från bloggen för jag har haft ont i ryggen och inte suttit framför datorn på ett par dagar! Det har faktiskt varit rätt tråkigt att bara legat i sängen eller i soffan och bara stirrat i taket eller tittat lite på tv, men som tur är har jag inte haft så jätte ont hela tiden! Ryggen är nu mycket mycket bättre men fortfarande inte helt bra, men tillräckligt bra för att jag kan göra nästan vad jag vill!

Idag är det Lördag och vi ska äta nått gott kött och jag har lovat att baka efterätt! Kladdkaka! Dags att sätta igång med det nu kanske! :D

Kommentarer
Postat av: caroline

vetrinären sa typ att eftersom han haft problem så pass många gånger och inte är så gammal så är risken väldigt stor att det fortsätter att återkomma. Hon kollade njurarna som ar okej men vissa katter har bara lätt för att få kristallbildning och problem med urinvägarna.

2008-09-26 @ 01:46:23
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 11:22:52
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0